Posted on

koh agiong *emboh tulisane yokpo* dapet undangan reunian smp. pas kerumah kung-kung sama tante dina, istrinya, kemaren cerita ke ibuk. aku pas nginep disana berdua sama sela.

tante dina: “ini loh buk. kokoh udah tak bilangi kemaren itu. ya teteeeep ae ngotot mau make baju elek-elek. masak mau reunian kok pake elek-elek gitu. sampek akhire ‘wes karepmu wes koh’ capek. dibilangi ndak isa.”

ibuk: “yok opo seh giong? reunian yo pake baju formal no. pake batik. dandan seng gentle. kan diliat yo enak. reunian yo formal no. baju formal itu seng ada kerah e. nek kaos-kaos gitu bukan formal.”

koh agiong: “oh ngene iki gak formal yo buk?” *make kaos. dan plis. aku ae tau lek kaos iku guduk formal koh…*

ibuk: “yo bukan no. pake pake batik gitu loh giong.”

tante dina: “lhaiya itu buk! malah kemaren itu gini ‘nik, golekno celonoku seng suwek-suwek iku nik’ lhawong celanae wes nggak ada wes tak kasihne orang.”

koh agiong: “lha mosok aku nggae batik buk? wong ndek undangane ae gak onok tulisane kudu formal.”

ibuk: “loh kan diliat koncomu ntik lak bagus a giong ‘woh agiong rek uripe mapan’ nek kamu make baju rapih gitu. dandan seng gentle. lha nek kamu make baju suwek-suwek gitu koncomu ntik mikire ‘agiong kok melase uripe. bajue ae suwek-suwek’. yok opo giong giong.”

koh agiong: “penampilan luar iku mek casing buk. nipu. njerone sopo seng eruh? masio dandanane necis tapi tibak e melarat looooh yo susah. ya nik ya?”

aku: “iyo koh! bener!”

koh agiong: “dandanane biasa tapi duwek e milyaran yo nggak masalah toh buk. seng penting nyaman digawe.”

then beralih ke topik laen. tapi. kokoh kayak e masih gayakin lek kudu make batik, berkali-kali nyela topik “mosok aku kudu nggae batik buk?” berkali-kali! ahahahhaha wes embohlah koh. sek tanggal sepuluh ae kok ruwet e saiki.

 

daaaaaan semakin yakin kok kayaknya sembarang-sembarangku lebih ngarah ke sifatnya cowok ya -____- nggak ada rapi-rapinya. nggak ada teratur-teraturnya. dan simpel. sesimpel outfit kuliahku. kaosan. dan done! tapi kalo sifat kadang muncul sisi rumitnya kok yeeeee serumit wanita iyeheeeee :D told ya! kepribadianku banyak ahahahaha

hi, thankyou soooo much for leaving any comments here. ooxx, moe! ♥

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s